Jag vet att jag inte har bloggat!

Men har ridit och varit med Stina och ja allt möjligt! Så har inte hunnit, sorry!Ärmen idag så red jag och Stina på carly och miche på täckten, vi red dressyr! I helgen så ska jag tävla på en meeting, Söderhamns hoppet. Vi åker på fredag och kommer hem på söndag kväll såomkommer inte kunna blogga då! Men ska  inte tävla på fredag men vi ska dit då sen ska vi sova över där tills på söndag. Men kommer tävla på lördag och söndag, lc och lb båda dagarna! Och i lcn på lördag så är det maskerad hoppning! Jag säger när jag kommer hem vad jag ska vara för det får ni veta då, men nu ska jag och Stina göra turboll ( STOR chokladboll) så hejdå! 
 
//melanie <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0